قیمت عمده اتصالات توپی برزیل

قیمت عمده اتصالات توپی برزیل

 برند توپی برزیل  به عنوان بهترین برند شناخته شده در برزیل می باشد که قدمتی صد ساله دارد و توانسته است تا به امروز استاندارد های مختلفی بین المللی کسب نماید  . این شرکت با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا توانسته است محصولات خود را به کشور ها مختلف صادر نماید.  از جمله  استاندارد های کسب شده توسط شرکت گالوانیزه توپی برزیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ABNT انجمن استانداردهای فنی برزیل

  • Bureau Veritas گواهی استاندارد بین المللی فرانسه و آرژانتین

  • UL گواهی استاندارد بین المللی ایالات متحده آمریکا

  • PBQP انجمن کیفیت زیستگاه و برنامه بهره وری برزیل

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل با استفاده از فلز چدن چکش خوار مرغوب تولید شده است که به وسیله ی آبکاری فلز روی به روش گالوانیزاسیون گرم ساخته می شود. اتصالات گالوانیزه توپی در فاضلاب و لوله اتصالات ساختمانی بسیار مورد استفاده توجه قرار گرفته و از بهترین اتصالات گالوانیزه دنده ای، اتصالات گالوانیزه برزیل می باشد. این اتصالات همچنین از نظر ریخته گری مدل بسیار درجه یک و مرغوبی می باشد. گالوانیزه توپی برزیل در دو مدل سفید آبکاری سرد و گرم چدنی و اتصالات گالوانیزه گازی سیاه توپی برزیل تولید می گردند که اتصالات سیاه گالوانیزه در لوازم موتورخانه استفاده می شود. اتصالات گالوانیزه TUPY برزیل از نظر دریجه کیفیت در Grade A قرار دارد.

اتصالات گالوانیزه توپی برزیل در دو نوع NPT و BSP تولید می گردد که از لحاظ استاندارد رزوه با هم متفاوت می باشد. اتصالات گالوانیزه در ایران از نوع BSP می باشد.

BSP مخفف کلمه British standard pipe می باشد که این نوع اتصالات تحل فشار کمتری نسبت به اتصالات گالوانیزه NPT دارند.

NPT مخفف کلمه Natioal Pipe Taper می باشد. در برخی از سایزها تعداد روزه در اینچ هر دو نوع از این اتصالات با هم برابر می باشد ولی در تمامی سایزها زاویه دنده ها با هم متفاوت می باشد.

  کارخانجات تولیدی اتصالات توپی برزیل که هر یک بنا به نیاز و سایزی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مهمترین اتصالات گالوانیزه می توان به زانوهای مساوی،زانو های تبدیلی، سه راهی مساوی، سه راهی نا مساوی (تبدیلی)، چپقی، مغزی های کوتاه و باند، بوشن های کوتاه و بلند، تبدیل، مهره و ماسوره، رایزرها، توپیچ و روپیچ، فلنچ و موارد دیگر که همه آنها به صورت دنده ای می باشد  این اتصالات به صورت کاملاٌ نر، کاملاٌ ماده و یا نر و ماده در سایزهای مختلف از 4/1 تا 6 اینچ موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *