چهار راهی گالوانیزه توپی برزیل

چهار راهی گالوانیزه توپی برزیل

یکی دیگر از محصولات با کیفیت توپی برزیل چهار راهی گالوانیزه می باشد که در واقع همان سه راه است که خروجی دیگری مقابل نافی داشته باشد محورهای این چهار راه خروجی در صفحه ای مشترک واقع و بر یکدیگر عمود هستند. چهار راه نیز مانند سه راه در اندازه های مختلف ساخته می شوند.

چهار راهی گالوانیزه توپی برزیل به عنوان رابط، تغیر دهنده مسیر حرکت لوله، متصل کننده و تقسیم کننده، کاهنده سایز و مسدود کننده در انواع تاسیسات خانگی و شبکه تاسیسات صنعتی مورد استفاده واقع می شود. چهار راهی توپی برزیل به دلیل مقاومت بالا جهت عبور و انتقال انواع سیالات مایع و گازی کاربرد بسیار دارد.

کارکرد عمده و اصلی چهار راهی توپی برزیل انشعاب گیری از خطوط لوله می باشد، از این رو جهت ساخت این قطعه چهار سر در چهار طرف به صورت مساوی و از نوع دنده مادگی ساخته می شود و نسبت به سه راهی گالوانیزه این برتری را دارا می باشد که می توان به صورت همزمان از سه انشعاب از یک ورودی بهره برد که در جهات مختلف قرار دارد.

چهار راهی یکی ز مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات مورد نیاز در سیستم آبرسانی و برق رسانی و مورد استفاده در صنایع و کشاورزی و ساخت گلخانه می باشد.

طراحی سیستم اتصال چهار راهی توپی برزیل به صورت دنده ای (رزوه ای) می باشد.

در تولید چهار راهی توپی برزیل از پوشش گالوانیزه گرم به صورت غوطه ور و طبق استاندارد بهره گرفته شده است. اتصالات تولید شده با پوشش گرم به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و خورندگی و قابلیت استفاد ه در فضای باز از محبوبیت و استقبال بهتری نسبت به اتصالات سرد برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *