مغزی گالوانیزه توپی برزیل

مغزی گالوانیزه توپی برزیل

از دیگر محصولات توپی برزیل قطعه ای استوانه ای شکل دو سر دنده از جنس چدن گالوانیزه برای اتصال زانو به شیر فلکه می باشد. مغزی از اتصالاتی است که به صورت تلفیقی با اتصالات دیگر و در جنس های گوناگون عرضه می شود. مغزی گالوانیزه در بین جنس های تولید شده دجزو بهترین ها و مقاوم ترین انواع به شمار می رود. مغزی گالوانیزه برای متصل کردن دو اتصال مادگی به یکدیگر کاربرد گسترده ای دارد.

همانطور که گفته شد مغزی گالوانیزه توپی نوعی اتصال جهت ارتباط دو اتصال دنده مادگی می باشد که هر دو سر آن نر MNPT است و به صورت مغزی مساوی یا تبدیل می باشد. مغزی چدنی خود به دو نوع مغزی گالوانیزه و مغزی سیاه دسته بندی می شود. مغزی گالوانیزه تبدیلی همچنینی جهت تغییر سایز نیز استفاده می شود.

مغزی گالوانیزه نیز خود مغزی گالوانیزه دنده ای و به دو صورت مغزی گالوانیزه سفید و مغزی گالوانیزه سیاه تقسیم بندی  و تولید می شود. که این محصول در صنایع و جهت عبور سیالات آب ، گاز و بخار مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور مغزی گالوانیزه توپی جهت گرفتن وصل کردن دو اتصال دنده داخلی یا مادگی و در دو نوع کوتاه و بلند ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد. اتصال مغزی گالوانیزه توپی نوعی اتصال از خانواده بوشن می باشد. که تفاوت مغزی گالوانیزه با بوشن در این است که اتصال مغزی گالوانیزه به صورت دو سر دنده می باشد و بوشن هر دو طرفش مادگی می باشد.

مغزی گالوانیزه توپی نوعی دیگر از مغزی های گالوانیزه می باشد که برای تغییر قطر لوله های گالوانیزه می باشد که برای تغییر قطر لوله و برای اتصال لوله های گالوانیزه با سایز متفاوت به یکدیگر به کار می روند.

مغزی ها برای آب بندی و اتصال علمک شیرآلات به پایه ها کاربرد داشته و سبب ایمن نمودن آب بندی و صرفه جویی در مصرف آب می شود.

استفاده از اتصالات گالوانیزه توپی در لوله کشی آبرسانی، فاضلابی و نفت و گاز کاربرد دارد.

مغزی

از اتصالات مغزی گالوانیزه توپی در موارد زیر استفاده می شود. به عنوان:

  • تقسیم کننده

  • انشعاب دهنده

  • رابط

  • متصل کننده

  • تغییر دهنده مسیر حرکت لوله

  • کاهنده سایز

  • انسداد کننده

محصولات توپی همچنین با بهره گیری از تولید مکانیزه و استفاده از آلیاژ منحصر به فردی که در تولید پوسته موتور خودرو مورد استفاده قرار می گیرد در اثر گرما، سرما و منبسط و منقبض نمی شود و همچنین قابلیت تحمل حداقل 20 بار فشار را دارا می باشد.

مغزی گالوانیزه توپی برزیل در آبرسانی و کشاورزی، صنایع نفت و گاز، صنایع غذایی، فاضلاب کشی و خطوط آبرسانی و در دستگاه های تصفیه آب به کار برده می شود. محصولات توپی دارای بالاترین استانداردهای جهانی بوده و به عنوان برترین تولید کننده اتصالات گالوانیزه دنده ای در سراسر جهان در سالیان متمادی شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *